Atelier de handmade

- Unelte de prim ajutor -


Începe să fie primăvară nu doar în jur...încet pătrunde ca o rază şi în sufletele noastre.

De curând am descoperit o pasiune care îmi ocupă atât timp, încât să fiu mulţumită de mine. Mereu am căutat să văd rezultatul fiecărei clipe ce a trecut, rezultatul real, vizibil, care te poate înalţa şi spiritual.
Astfel, am descoperit lumea handmade.
Nu cred ca are rost să dăm o definiţie acestui curent, ori să încercăm chiar să explicăm ceea ce înseamna aceasta lume mică a artizanilor de pretutindeni.
Este îmbucurător faptul că oamenii ştiu să descopere adevărata frumuseţe a lucrurilor neînsufleţite. Este minunat să te bucuri de creaţia mânilor tale. În acest fel capătă viaţă fiecare floare, frunză, fiecare culoare aşternută pe o formă oarecare.
Fiecare poartă o emoţie, un mesaj. Fiecare are soarta sa... va bucura in felul său ochii, va fi poate îndrăgit, va afla alte poveşti...

Pentru cei obosiţi de tipare, mărci comerciale şi etichetele "made in China", pentru iubitorii de obiecte handmade care aduc o oarecare căldură, linişte sufletească şi zâmbete sincere...
Să promovăm împreună obiectele lucrate manual!

2 comentarii:

Anonim spunea...

:)

Anonim spunea...

Cu drag, da! Şi eu sunt pasionată de handmade şi mă ocup de aşa ceva. Mult succes!

Trimiteți un comentariu