Atelier de handmade

- Unelte de prim ajutor -

Va aratam aici cum se realizează un degrade din pasta polimerica.
Acesta poate fi folosit în diverse proiecte, dar mai ales la realizarea petalelor de flori.
Iată pașii care trebuie urmați pentru realizarea unui anumit tip de petale:

1. Se iau două culori diferite de polimer. Eu am ales roz și bleu.
2. Se trec prin skinner blend pentru a obține un degrade.
3. Se împăturește de la culoarea mai închisă la cea mai deschisă, formându-se un rulou.
4. Se taie cinci fâșii, pe lungime, astfel încât fiecare fâșie să prezinte același degrade de la închis la deschis.
5. Fâșiile se lipesc la loc, una lângă alta, astfel: o fâșie cu partea roz în sus, cealaltă cu partea roz în jos etc.
6. Secționând ruloul astfel obținut, se va vedea modelul din petalele florii de mai sus.

2 comentarii:

Mireille spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mireille spunea...

Buna ziua!Vreau, in primul rand sa va felicit pentru munca minunata pe care o faceti!Va urmaresc blogul de ceva vreme, dar abia acum mi-am facut curaj sa va scriu.
In al doilea rand, va invit si eu pe blogul meu cand vreti sa luati o pauza de la stresul cotidian si sa va relaxati!
http://welcomechezmireille.blogspot.ro

O zi frumoasa si mult noroc!

Trimiteți un comentariu